بغلانی گفت: تا  دیروز هشت نفر به عنوان نامزد در صحن شورا حضور یافته و برنامه خود را به عنوان شهردار ارائه دادند.

قاسم بغلانی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با حضور ۸ گزینه برای تصدی سمت شهردار آبادان گفت: اسامی این هشت گزینه را در خاطر ندارم اما تمام نامزدها بر اساس شاخص و برنامه ها بررسی می شوند و لابی گری در انتخاب شهردار تاثیر نخواهد داشت .

رئیس شورای شهر آبادان به شاخص های انتخاب شهردار از نگاه شورای ششم اشاره کرد و گفت: یکسری شاخص ها مدنظر بود که از جمله آن ها این است که شهردار منتخب باید تخصص مختلفی در حوزه مدیریت شهری و سایر حوزه های مرتبط، تجربه کاری در امور زیربنایی کشور و شهرداری و همچنین در مباحث علمی و اقتصادی داشته باشد.

او افزود: همچنین در بررسی گزینه ها  انتظار می شود نامزد  برنامه مدونی در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار داشته و دارای قدرت تامین منابع سالم برای اداره شهر داشته باشد همچنین باید و پاک دست  و دارای قدرت رایزنی در سطح کلان باشد و برنامه مدونی در خصوص پرداخت بدهی های شهرداری ارائه کند.

بغلانی همچنین توان تبدیل ظرفیت های بلقوه موجود به بالفعل و داشتن خلاقیت در مدیریت شهری را از دیگر ملاک های انتخاب شهردار دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در ادامه سخنانش به علت برگزاری جلسات انتخاب شهردار به صورت غیر علنی و بدون حضور خبرنگاران اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در دستورالعمل های بهداشتی  مقرر شد که جلسات به صورت غیر علنی برگزار شود اما ۲ رسانه محلی اخبار را بررسی و همزمان اخبار را پخش می کنند.

او ابراز امیدواری کرد که بهترین گزینه بر اساس شاخص های مد نظر به عنوان شهردار منتخب انتخاب شود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.