رئیس شورای شهر آبادان از امکان پخش زنده نشست های رسمی شورا از رسانه ملی خبر داد

قاسم بغلانی ، رئیس شورای شهر آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:پخش زنده ی نشست های شورای اسلامی شهرستان آبادان بهترین جایگزین حضور شهروندان در نشست هاست چراکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای محدود صحن شورا با حضور تعداد زیادی از شهروندان ممکن نیست.

او با اعلام موافقت شورای شهر آبادان در خصوص پخش زنده صداوسیمای مرکز آبادان از این رسانه خواست پس از انجام عملکرد یک ماهه با حضور در آن افزون بر ارائه گزارش به شهروندان از این راه، شفاف سازی لازم را نیز صورت بخشد.

بغلانی ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق آبادان بابت خدماتی که با توجه به امکانات و اعتبارات موجود به شهروندان ارائه داد بود ، عملکرد او را از نظر اعضای شورای جدید شهرستان قابل قبول ندانست و از بررسی های در حال انجام توسط این اعضا برای انتخاب شهرداری شایسته مردم آبادان خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: افراد زیادی از جمله شهرداران سابق شهرستان برای کسب سمت مدیریت شهرداری داوطلب شده اند اما اعضای شورا دوست ندارند تجربه های گذشته را دوباره تجربه کنند.

او همچنین فردی را مناسب عنوان شهردار آبادان دانست که ویژگی هایی مانند سابقه فعالیت در شهرداری، جسارت در تصمیم گیری، ارتباط مستقیم با مردم، پیش بینی برنامه ها بر اساس وضع موجود و استفاده از ظرفیت های شهرستان را داشته باشد.

بغلانی با بیان آنکه این دوره از شورا با دوره های قبل متفاوت است گفت: دلیل تمایز آن ها همدلی موجود و همچنین مستقل بودن رای اعضای شورا است که سبب گرفتن تصمیم ها بر اساس بحث و گفت وگو می شود.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.