رویداد مجازی Gamescom ۲۰۲۱ برگزار شد

شرکت مایکروسافت رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ خودش را برگزار کرد که در جریان این مراسم بازی های متنوعی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد Gamescom 2021، شب گذشته برگزار شد و اطلاعات جدیدی درباره بازی‌های بزرگ و مشهور که برای ایکس باکس عرضه می‌شوند، به علاقه‌مندان داده شد و جزئیاتی از بازی‌های آینده سرویس گیم پس هم در اختیار گیمر‌ها قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


عرضه سرویس گیمینگ ابری xCloud

همچنین در جریان این رویداد زمان عرضه سرویس گیمینگ ابری xCloud برای ایکس باکس اعلام شد. شرکت مایکروسافت می‌خواهد با این سرویس تجربیات کاربران را گسترش بدهد. مایکروسافت اعلام کرد که مهم نیست کاربران کجا و در چه مکانی قرار داشته باشند آن‌ها می‌توانند بازی‌های سرویس xCloud را روی دستگاه‌های اندروید و iOS اجرا کنند.

معرفی بازی Crusader Kings 3

تصویر بازی Crusader Kings 3

در طول این کنفرانس مجازی، شرکت سوئدی پارادوکس اینتراکتیو با نمایش تریلری سینمایی اعلام کرد بازی Crusader Kings 3 برای کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت و سونی یعنی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود. استودیوی مستقل Lab42 Games که پیش از این بازی باکیفیتی مثل Sonic Mania را عرضه کرده بود در ساخت پورت کنسولی با سازندگان اصلی بازی همکاری می‌کند. ناشر بازی پاردوکس اینتراکتیو اعلام کرد که این بازی فقط یک پورت ساده از نسخه کامپیوتر بازی نیست. این بازی اولین نسخه است که برای پلتفرمی غیر از رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

بازی Age of Empires IV رونمایی شد

تصویر بازی Age of Empires IV

در این رویداد تریلر جدید بازی Age of Empires IV هم نمایش داده شد. این تریلر بر نمایش اهمیت منجنیق‌ها در جنگ‌های کلان تاریخی، تنظیم و تهیه شده که تماشای این تریلر برای کسانی که به جنگ علاقه دارند بسیار جالب است. در این تریلر می‌توان نمایش عملکرد و کارکرد یک منجنیق و بازسازی آن را نیز مشاهده کرد.

رونمایی از بازی Psychonauts 2

تصویر بازی Psychonauts 2

در رویداد شب گذشته گیمزکام، تریلر بازی Psychonauts 2 نیز به مخاطبان نمایش داده شد. اولین نسخه از این بازی ۱۶ سال پیش منتشر شد و بازخورد‌های خوبی را از سمت کاربران به همراه داشت و توانست هواداران بازی‌های پلتفرمر را راضی کند. اکنون پس از گذشت یک دهه از زمان عرضه، این بازی از امروز در دسترس گیمر‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس وان، ایکس باکس سرس ایکس و ایکس باکس سری اس و همینطور پلی استیشن ۴ قرار خواهد گرفت. در رویداد شب گذشته، در تریلر منتشر شده، گیم پلی بازی Psychonauts 2 نیز دیده شد و پلتفرمینگ این بازی هم نمایش داده شد.

نمایش بازی State of Decay 2

تصویر بازی State of Decay 2

استودیو Undead Labs هم با رونمایی از تریلر بسته الحاقی جدید بازی آنلاین State of Decay 2 به گیمزکام آمد و اطلاعات جدیدی از به روز رسانی این بازی هم منتشر شد. این به روز رسانی جدید Homecoming نام دارد و دوباره بازیکنان را به محل وقوع حوادث در قسمت اول یعنی شهر Trumbell Valley بر می‌گرداند.

این به روز رسانی جدید بازی، از چهارشنبه آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این نقشه و به روز رسانی پیش از این نیز وجود داشت، اما بازیکنان فقط می‌توانستند تعدادی محدود از مراحل خطی و داستانی را در جریان بازی انجام بدهند. اکنون در این بسته الحاقی، بازیکنان می‌توانند به صورت آزادانه در این نقشه که دو منطقه کاملا جدید را شامل می‌شود بازی کنند و پناهگاه‌های جدیدی را نیز برای مقابله با دشمنان بسازند. در این به روز رسانی کاربران باید منتظر لباس ها، اسلحه‌ها و چالش‌های جدید هم باشند که تنها در منطقه Trumbell Valley در دسترس است. در این به روز رسانی ۶ پناهگاه دیگر هم وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای غلبه بر زامبی‌های بازی استفاده کنند.

شرکت دیپ سیلور تایید کرد که نسخه جدید بازی Saints Row در تاریخ ۲۵ فوریه برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Halo Infini اعلام شد

تصویر بازی Halo Infini

در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱، تاریخ انتشار بازی Halo Infini اعلام و تریلر سینمایی از بخش چند نفره این بازی نیز پخش شد. در این ویدئو کاراکتر‌های اصلی کمپ استارن هم دیده شدند. تاریخ انتشار این بازی هشتم دسامبر اعلام شد و این عنوان برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

بازی Call of Duty: Vanguard در راه است

تصویر بازی Call of Duty: Vanguard

گیم پلی بخش داستانی Call of Duty: Vanguard با محوریت شخصیت جدید این بازی یعنی شخصیت پالینا با حضور لارا بیلی منتشر شد. این بازی توسط استودیو Sledgehammer ساخته شده و با پخش ویدئویی ۱۰ دقیقه‌ای محوریت بخش داستانی آن رونمایی شد. این ویدئو ویژگی‌های جدید گان پلی و برخی محیط‌های بازی را نیز نشان داد.

قرار است که این بازی روایتگر داستانی واقعی از نیرو‌های ویژه جنگ جهانی دوم باشد و گیمر را با ماموریت‌های هیجان انگیز و خطرناک در این جنگ همراه کند. بخش داستانی بازی هم روی اتفاقات واقعی و مهم جنگ جهانی تمرکز دارد و می‌خواهد بازیکن را با داستان‌هایی جدید نسبت به بازی‌های قبلی مربوط به همین دوره آشنا کند.

بخش چندنفره این بازی هم در زمان عرضه ۲۰ نقشه متفاوت دارد که ۱۶ نقشه برای حالت‌های ۱۲ نفره و چهار نقشه دیگر برای حالت Champions Hill قابل استفاده هستند. علاوه بر این، نسخه جدید این بازی بخش وسیعی برای حالت‌های مختلف قسمت زامبی خواهد بود که این بخش را استودیو Treyarch توسعه داده است. پس از گذشت یک سال و نیم سرانجام نقشه جدید بازی Call of Duty: Warzone هم اضافه شده که خبر خوبی برای طرفداران است.

نسخه آلفای بازی Call of Duty: Vanguard از فردا برای کاربران پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود و کسانی که این کنسول را دارند می‌توانند بخش Champion Hil را به مدت ۳ روز بازی کنند. گفتنی است که این بازی ۵ نوامبر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه می‌شود.

زمان عرضه بازی Horizon Forbidden West اعلام شد

تصویر بازی Horizon Forbidden West

در رویداد شب گذشته زمان عرضه بازی Horizon Forbidden West برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ نیز مشخص شد. این بازی ۱۸ فوریه برای بازیکنان عرضه می‌شود. این بازی یکی از عناوین مورد انتظار کاربران است که پیش‌تر اعلام شده بود تا پایان سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود. البته شایعاتی مبنی بر اینکه این بازی تا سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد نیز مطرح شده بود.

رونمایی از رقیب جدید FIFA و PES

تصویر بازی UFL

در دنیای بازی‌های ویدئویی ورزشی، بازی FIFA محصول شرکت الکترونیک آرتز و دیگری نیز بازی PES ساخته استودیوی کونامی همیشه مورد توجه بازیکنان بوده و شب گذشته که استودیو بازی سازی Strikerz Inc تریلری از شبیه ساز جدید فوتبال این استودیو با عنوان UFL را رونمایی کرد، می‌توان گفت رقیبی جدی برای این دو عنوان به وجود آمده است.

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار