میزبانی مایکروسافت از رویداد Gamescom Xbox در ۲۴ آگوست

مایکروسافت اعلام کرد قبل از آغاز رسمی رویداد گیمینگ گیمزکام ۲۰۲۱ در ۲۴ آگوست، میزبان رویداد Gamescom Xbox خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، قبل از آغاز رسمی رویداد گیمینگ گیمزکام ۲۰۲۱ در ۲۵ آگوست، مایکروسافت رویداد تمام دیجیتالی خود را با پخش مستقیم آغاز می‌کند. این شرکت در ۲۴ آگوست، ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت شرقی (۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام)، به روز رسانی در مورد Xbox را به اشتراک می‌گذارد. البته ما انتظار نداریم که مایکروسافت عناوین جدید زیادی را اعلام کند. در عوض، به نظر می‌رسد که بیشتر بازی‌هایی را که در نمایشگاه E۳، ۲۰۲۱ برجسته شده اند، از جمله Starfield و Halo Infinite را خواهیم دید.

اطلاعیه مایکروسافت درباره Gamescom 

شرکت مایکروسافت در این باره می‌گوید: "شما برخی از عناوین Xbox Game Studios را که قبلاً اعلام شده بود، در کنار برخی از شرکای شخص ثالث خود، از جمله عناوین باورنکردنی‌ای که در تعطیلات آینده به Xbox می‌آید، دریافت خواهید کرد. "

مایکروسافت رویداد را در YouTube، Twitch، Facebook Gaming و Twitter پخش خواهد کرد. همچنین این شرکت اعلام کرده است  که اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در مورد Xbox FanFest در آینده دارد.

میزبانی مایکروسافت از رویداد Gamescom Xbox در ۲۴ آگوست

از مهم‌ترین اتفاقات رویداد گیمز کام پارسال می‌توان به معرفی بسته الحاقی Doom Eternal، فصل جدید بازی محبوب Fall Guys، تریلر جدید مافیا، نمایش جدید Call of Duty: Black Ops Cold War و جدیدترین ویدئو از Crash Bandicoot اشاره کرد.

همچنین در همین زمینه، مایکل پاچر تحلیلگر صنعت بازی‌های رایانه‌ای، معتقد است که شرکت سونی همچنان تا سال ۲۰۲۳ به انتشار بازی های PS۴ ادامه می‌دهد. طبق مستندات نسخه‌های PS۵ به اندازه کافی تولید شده اند که مسئولان سونی بتوانند به تعداد دلخواه این بازی جذاب را بفروشند. به گفته پاچر، ممکن است تا اواخر سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه بازی‌های انحصاری PS۵ باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار