بازی Chorus دنیای جنگ های فضایی است

شرکت Deep Silver and Fishlabs با انتشار تریلر جدید عنوان Chorus، لحظاتی هیجان انگیز از جنگ های فضایی بازی را برای کاربران به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران موفق شدند یکبار دیگر به عنوان ماجراجویانه و عجیب Chorus نگاهی بیندازند. طی مراسم Gamescom Opening Night Live شرکت Deep Silver and Fishlabs تصمیم گرفت تریلری جدید از عنوان مرموز خود را به نمایش بگذارد.

زمانی که بازی Chorus اولین بار معرفی شد بسیاری از افراد دیدگاه مشخصی به آن نداشتند و باطن این عنوان برای اکثر کاربران نامعلوم بود. اما با گذر زمان و نمایش تریلر جدید، اکنون به نظر می‌آید شرکت سازنده توانسته نظر افراد بیشتری را به بازی خود جلب کند.

عنوان Chorus یک بازی برای کنسول‌های نسل آینده است که سعی دارد مرز فناوری و کیفیت دنیای بازی را تغییر دهد. طی مراسم Gamescom Opening Night Live مقداری از گیم پلی این عنوان نیز به نمایش درآمد. این عنوان اکشن ماجراجویی کنترل شخصیت نارا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شخصیت اصلی داستان از وجود یک سفینه خاص در محیط بازی نیز بهره‌مند است. کاربران در طول بازی باید با فرقه‌ای با نام Circle بجنگند چرا که آن‌ها باعث تغییر شخصیت نارا و تبدیل شدن او به یک قاتل بوده‌اند.

بازی Chorus


بیشتر بخوانید


تریلر جذاب بازی مرموز Chorus

با نمایش تریلر جدید، شرکت سازنده به کاربران نشان داد چگونه از قابلیت Ray Tracing در بازی برای توسعه کیفیت و فراهم‌سازی نمایش 4K با شصت فریم بر ثانیه استفاده کرده است. این تریلر نشانگر لحظات و صحنه‌های خاص از مناطق مختلف بازی است. کاربران در این بازی می‌توانند از سفینه خود در جنگ استفاده کنند و انتظار می‌رود این قابلیت به مراتب در بازی تکرار شود.

بازی مورد نظر شامل لحظات زیادی از جنگ‌های دنیای آینده است و دشمنان در عنوان Chorus نیز فناوری به‌روز و قدرتمندی را برای مقابله با نارا در اختیار دارند. همچنان مشخص نیست که چه میزان از درگیری‌ها و جنگ‌های بازی خارج از سفینه‌های فضایی صورت می‌گیرد، اما بر اساس نمایش تریلر‌ها کاربران این بازی به دنیای خارج از جو محدود هستند و زمان کمی را در فضا‌های بسته طی خواهند کرد. بازی مرموز Chorus قرار است  در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار