سرهنگ اصل مرز گفت: شهر مهران یکی از شهر‌های بسیار امن است که مردم در برقرای امنیت مشارکت بالایی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سروش اصل مرز،فرمانده انتظامی شهرستان مهران در دیدار با اعضاء شورای شهر مهران و با قدردانی از زحمات این مجموعه، اظهار داشت: حوزه جغرافیائی و موقعیت ترانزیتی شهرستان مهران یکی از مواردی است که باید به عنوان یک فرصت از آن بهره گرفت.

سرهنگ اصل مرز با تشریح برخی زمینه‌های توسعه تعامل سازمان خدمات رسان شهرداری با پلیس افزود: نتیجه حاصل از زحمات دو نهاد شهرداری و انتظامی و تعامل بین این دو به توسعه نظم و امنیت خواهد انجامید که قطعاً این موضوع یکی از اهداف مهم شهرداری و شورای شهر است.

 علیزاده عضو شورای شهر مهران نیز در این دیدار گفت: بی شک حضور مأموران انتظامی همراه با اقتدار در سطح جامعه برای شهروندان قانون مدار به منزله امنیت و مهم‌تر از آن افزایش احساس امنیت است و برای مخلان نظم و امنیت و قانون گریزان به منزله تهدید و ناامن کردن بستر جرم برای آن‌ها است.

او افزود : شهرستان مهران به سبب واقع شدن در مسیر ترانزیت کالا از اهمیت خاصی برخوردار است و در نهاد‌های شهرداری، شورای شهر و مجموعه انتظامی به واقع زحمات زیادی در رابطه با مدیریت امور شهری و نظم و امنیت انجام می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.