رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: محور مهاباد به سردشت با نصب گاردریل و اصلاح نقاط حادثه خیز به طول یک کیلومتر ایمن سازی می‌شود.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در راستای ارتقاء ایمنی و افزایش سطح کیفی محور‌های جاده ای، یک کیلومتر از محور اصلی مهاباد به سردشت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال ایمن سازی می‌شود.

خادمی با بیان اینکه این عملیات در ۸ نقاط حادثه خیز محور مهاباد به سردشت با نصب گاردریل صورت می‌گیرد، افزود: جاده‌های مهاباد جزء مناطق پر سانحه استان است که با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و بررسی و رفع آن می‌توان زمینه کاهش تصادفات را به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول همچنین اذعان کرد: محور مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۱۲۵ کیلومتر و محور سردشت به پیرانشهر با ۹۰ کیلومتر طول به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

سردشت به لحاظ نداشتن جاده‌های استاندارد هر ساله شاهد ده‌ها کشته و زخمی به علت تصادفات و واژگونی‌ها در محور‌های منتهی به سردشت از بانه، مهاباد و پیرانشهر است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.