نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست از ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست از ملت فلسطین بر اساس قانون بین المللی حمایت و رژیم صهیونیستی را به پایان دادن به اقدامات خطرناکش وادار کند.

پایگاه اینترنتی خبرگزاری سند نوشت: ریاض منصور در سه نامه مشابه که روز سه شنبه برای دبیر کل سازمان ملل، رئیس مجمع عمومی و رئیس شورای امنیت فرستاد، جامعه جهانی را در جریان وضعیت امنیتی فلسطینی‌های ساکن غزه بر اثر تجاوزگری‌های مکرر اسرائیل و نابسامانی شرایط انسانی قرار داد.

او تاکید کرد: اسرائیل با به کار گرفتن نیروی قهرآمیز ضد شهروندان غزه که نزدیک دیوار حائل تجمع کردند توافق آتش بس ۲۱ مه را نقض کرده است.

ریاض منصور خاطرنشان کرد: اشغالگران با شلیک گلوله جنگی به سوی تظاهرکنندگان ۴۱ شهروند از جمله ۲۲ کودک را مجروح کردند که یکی از آن‌ها از ناحیه سر هدف قرار گرفته است. مناطقی در غزه نیز با حملات هوایی نظامی هدف قرار گرفتند.

منصور تاکید کرد: این نخستین بار نیست که اسرائیل توافق آتش بس را نقض می‌کند و حملات اسرائیل ضد نوار غزه متوقف نشده و تل آویو به خاطر تجاوزگری‌های خود ضد شهروندان فلسطینی بازخواست نشده است.

او افزود: اسرائیل به مانع تراشی در بازسازی غزه ادامه می‌دهد و برای کمک‌های انسانی و مصالح مورد نیاز در این زمینه محدودیت ایجاد می‌کند.

ریاض منصور یک بار دیگر از جامعه جهانی خواست برای لغو محاصره رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اقدام کنند و درباره پیامد‌های افزایش خشونت به سبب سیاست‌های این رژیم در غزه و اراضی فلسطینی هشدار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار