رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: بیش ازهزار بیمار در ۳ ماه به کلینیک تنفسی کووید ۱۹ شهدای هسته‌ای مراجعه کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر عنوان کرد: کلینیک تنفسی کووید ۱۹ بیمارستان شهدای هسته‌ای با ظرفیت ۱۰ تخت برای پذیرش ۴۵ بیمار در هر نوبت کاری بیمارستان تمامی روز‌های هفته از ساعت ۸ تا ۲۴ آماده پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی به مراجعه‌کنندگان است.

او افزود: کلینیک تنفسی اول اردیبهشت‌ امسال در بیمارستان شهدای هسته‌ای با هدف کاهش بار ترافیکی در اورژانس بیمارستان و افزایش دسترسی بیماران به خدمات سلامت راه‌اندازی شده است.

مسئول کلینیک حاد تنفسی شهدای هسته‌ای بوشهر نیز گفت: این کلینیک در ۳ ماه به بیش از هزار بیمار خدمات درمانی ارائه کرده است.

فرخنده غلامزاده افزود: بیمارانی که بدحال نیستند و نیاز به ماندن در بیمارستان ندارند و یا بیمارانی که مدتی در بیمارستان بستری بوده و به وضعیت ثبات رسیده‌اند، می‌توانند خدمات درمانی و دارو‌های موردنیاز را برای ادامه درمان کووید ۱۹ از این کلینیک دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: مبتلایان به کووید ۱۹ که با هماهنگی و نظر پزشک معالج مایل به بستری در بیمارستان نیستند، می‌توانند با در دست داشتن نتیجه مثبت تست کووید ۱۹ و سی‌تی‌اسکن ریه و دستور دارویی پزشک معالج، به کلینیک حاد تنفسی شهدای هسته‌ای مراجعه و خدمات درمانی خود را بر اساس شیوه‌نامه‌های اعلامی وزارت بهداشت دریافت کنند.

این مقام مسئول گفت: با راه‌اندازی کلینیک تنفسی، از ظرفیت تخت‌های خالی بیمارستان شهدای خلیج فارس برای بستری بیماران بدحال استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.