با بهره برداری از ۴۱ طرح عمرانی در بروجن زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۴ نفر در این شهرستان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز چهارشنبه سوم شهریور ۱۴۰۰ همزمان با هفته دولت ۴۱ طرح عمرانی در شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربرد‌های کشاورزی، گردشگری، زیرساخت، اداری، آموزشی، فرهنگی مذهبی و مسکونی ۹۹۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال از سوی ۱۴ دستگاه اجرایی هزینه شده است که با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان بروجن زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۴ نفر فراهم شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: به مناسبت هفته دولت همچنین عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی جدید از سوی پنج دستگاه اجرایی در شهرستان بروجن آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و ۸۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه و زمینه اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر فراهم می‌شود.

ملکی اضافه کرد: شهرستان بروجن به‌لحاظ زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری جزو مناطق توسعه‌یافته چهارمحال و بختیاری است که قابلیت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف این شهرستان را دارد.

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهیدان رجایی و باهنر مسوولان را نسبت به خدمت بی‌منت به مردم کشور مصمم‌تر کردند پس باید این ۲ شهید به‌عنوان الگوی مسئولان باشند تا بتوان ضمن عبور از شرایط سخت کنونی و تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، برای مردم جامعه امیدآفرینی کرد.

او افزود: در بخش‌های زیرساخت، آموزش، بهداشت و درمان، کشاورزی، امور اقتصادی، فرهنگی و شاخصه‌های دیگر موفق عمل شده است.

مردانی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف در چهارمحال و بختیاری نسبت به تسهیل و تسریع در امور مرتبط با سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار