مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی در ٢۴ روستای استان سمنان با اعتبار ۵٧ میلیارد و ٣٨٢ میلیون ریال در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح از اعتبار ملی و استانی و اجرای طرح‌های مشارکتی با دهیاری‌ها تامین می‌شود.

او افزود: احداث پل و آسفالت در روستای کلاته ملا شهرستان دامغان با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، احداث پارک شامل جدول‌گذاری و پیاده رو سازی در روستای امروان با اعتبار ٢ میلیون ریال، اجرای دیوار حائل سنگی در روستای صح با اعتبار یک هزار میلیون ریال، جدول‌گذاری روستای قلعه پایین برم با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، اجرای آسفالت در روستای حداده با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال، در روستای آهوانو با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در روستای عبدالله‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، اجرای خیابان سازی و آسفالت در روستای بها آباد با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طرح‌های قابل اجرا در شهرستان دامغان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: اجرای سنگ‌فرش در روستای افتر با اعتبار یک میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال، روستای اروانه با اعتبار ۹۵۰ میلیون ریال، روستای ایج با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و اجرای آسفالت در روستای مومن آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال از طرح‌های شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت است.

فلاحی بیان کرد: اجرای سنگ‌فرش در روستای جام با اعتبار یک هزار میلیون ریال و اجرای آسفالت در روستای علاء با اعتبار ٢ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال نیز از طرح‌های شهرستان سمنان است.

او افزود: در شهرستان شاهرود نیز اجرای آسفالت در روستای دهملا با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال، در روستای دستجرد با اعتبار ۲ هزار میلیون ریال و در روستای قلعه آقا عبدالله با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: اجرای آسفالت در روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.