مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: ۱۴ طرح عمرانی در روستا‌های مناطق مختلف این استان با ۲۷ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال هزینه طی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: از مجموع این طرح‌ها، ۱۳ مورد با اعتبار ٢۶ میلیارد و ١٨٨ میلیون ریال بهسازی و اصلاح معابر روستایی و ۲ طرح کلنگ‌زنی است.

او بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها از محل اعتبارات ملی و اعتبار بند ب ماده ۶ برنامه ششم توسعه تامین شده است.

فلاحی اضافه کرد: بهسازی و اصلاح معابر روستایی در روستای معصوم آباد دامغان با اعتبار یک میلیارد و ٣۵٢ میلیون ریال، روستای افتر در شهرستان سرخه با اعتبار یک میلیارد ریال، روستای علاء در شهرستان سمنان با ٢ میلیارد و ٢۶٧ میلیون ریال از جمله طرح‌های آماده افتتاح است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: بهسازی و اصلاح معابر روستایی روستای ده خیر، گرجی، تل، قلعه عضدی، عشقوان، باغستان و حجاج در شهرستان شاهرود انجام شده است.

او یادآور شد: بهسازی و اصلاح معابر روستایی در روستای هدف گردشگری ملاده در شهرستان مهدیشهر و روستای ابراهیم آباد سفلی در میامی نیز از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری به مناسبت دهه فجر است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.