میرزایی گفت: با اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش‌نشانی در دهه نخست ماه محرم، حریق یا حادثه مرتبط با هیات‌های مذهبی در شهر کرمان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: خوشبختانه در روز‌های تاسوعا و عاشورا حادثه‌ای مرتبط با هیات‌های مذهبی و محل‌های برگزاری مجالس عزاداری در شهر اتفاق نیفتاد که اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در این خصوص بسیار مؤثر بوده است.

او با اشاره به استقرار خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشانی این سازمان در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در محل‌های عزاداری مشخص‌شده، تصریح کرد: روز عاشورا در اماکن مذهبی ازجمله گلزار شهدای شهر کرمان با استقرار تجهیزات و نیرو‌های آتش‌نشانی، ایمنی شهروندان تامین شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به ۷ هزارو ۱۲۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ در دهه نخست ماه محرم امسال، بیان کرد: در روز‌های تاسوعا و عاشورا در مجموع هزار و۴۴۰ تماس با سامانه‌ی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی برقرار و ٩ مورد حریق و ١۶ مورد حادثه گزارش شد.

میرزایی بیان کرد: در دهه اول محرم امسال، ٣٠ مورد حریق و ٨٣ مورد حادثه اعلام شد که هیچ‌کدام در ارتباط با هیات‌های مذهبی شهر نبود.
او بیان کرد: تعداد نجات‌یافتگان از حریق و حوادث در دهه نخست ماه محرم در شهر کرمان، ۵۴ نفر بوده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: محرم 1400 ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار