فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۸۸ پروژه اقتصادی و عمرانی با هزینه ۶۷۷ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  مسعود امامی یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل با اعلام این خبر گفت: ۱۸ مورد از این پروژه‌ها در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری و با صرف سه هزار میلیارد ریال منابع مالی توسط بخش خصوصی به اجرا در آمده و با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۱۹ نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

او بیان کرد: ۷۰ پروژه عمرانی، زیربنایی، شهری و روستایی نیز با صرف سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال در حوزه گازرسانی روستایی، برق رسانی، تامین زیرساخت آموزشی، مخابراتی، آبرسانی، گردشگری ، طرح هادی روستایی و شبکه توزیع آب به اجرا درآمده است.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه امسال ۴۵ واحد تولیدی راکد در این شهرستان شناسایی و برای فعال شدن آن برنامه‌ریزی شده است افزود:این واحدهای راکد تا پایان سال به چرخه تولید باز می‌گردند و در صورت تحقق این امر برای ۶۸۰ نفر فرصت اشتغال فراهم خواهد شد.

امامی یگانه تصریح کرد: پارسال ۲۸ واحد تولیدی با صرف ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان فعال شده و برای ۷۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار اردبیل حمایت از واحدهای تولیدی، تامین زیرساخت‌های لازم و احیای واحدهای راکد را ضروری دانست و گفت: استفاده از تمام ظرفیت واحدهای تولیدی که دارای زیرساخت‌های لازم می‌باشند از طریق ارائه تسهیلات و رفع سایر موانع تولید از جمله اولویت‌های کاری امسال بخش صنعت است.

او با اشاره به ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی کوچک افزود: حمایت‌ها از این واحدها مورد توجه قرار گرفته  و اقدامات خوبی هم در شهرستان از قبیل ارائه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها برای واحدهای کوچک  انجام شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.