شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ دقیقه با اُفت ۴۱۵ واحدی روی پله یک میلیون و ۵۴۳ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران امروز (سوم شهریور ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۶۱۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحدی قرار گرفت.

اما در ادامه شاخص روند نزولی به خود گرفت و در ساعت ۹:۴۵ دقیقه با اُفت ۴۱۵ واحدی روی پله یک میلیون و ۵۴۳ واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


شاخص کل بازار در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه ۲ هزار و ۲۵ واحد دیگر اُفت کرد و به کانال یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد رسید و در این زمان نماد‌های فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر روی شاخص داشتند و نماد‌های سپید، شستا و سنیر نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه هستند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه، ۵۳۵ واحد رشد کرد و روی پله یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحدی قرار گرفت، شاخص هم وزن نیز ۳ هزار و ۵۴۰ واحد دیگر رشد کرد و به کانال ۴۵۴ هزار واحدی رسید.

در این زمان بیشترین افزایش قیمت را وسینا، دامین و شسینا و بیشترین کاهش قیمت را نمرینو، قنیشا و شیراز دارند.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در سوم شهریور ماه

بازار در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه، ۵ هزار و ۸۱۷ واحد دیگر رشد کرد و به کانال یک میلیون و ۵۴۹ هزار واحد رسید و شاخص فرا بورس نیز ۸۵ واحد دیگر رشد کرد و روی پله ۲۲ هزار واحد قرار گرفت.

کنور، کرازی و کاما بیشترین تقاضا و قثابت، ددامح و افران بیشترین عرضه را در بورس اوراق بهادار تهران داشتند و مدیریت، مادیرا و فرابورس بیشترین تقاضا و ثالوند، کمرجان و اوصتا بیشترین عرضه را در فرا بورس داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار