فرمانده پلیس راه خلخال - زنجان گفت: در اجرای طرح ممنوعیت تردد در راه‌های ارتباطی کشور، رانندگانِ ۲هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در راه‌های جنوبی استان اردبیل اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نجات حمزه فرمانده پلیس راه خلخال - زنجان گفت: از مجموع خودرو‌های اعمال قانون شده توسط ماموران پلیس راه خلخال - زنجان در راه‌های ارتباطی جنوب استان اردبیل از جمله مسیر پرتردد اردبیل - سرچم و خلخال - اسالم ۲ هزار خودروی سواری با پلاک غیربومی به مبداء حرکت خود بازگشت داده شده و همچنین در خصوص رانندگان ۶۰۰ دستگاه خودروی بی‌توجه به قانون منع ورود به این استان جریمه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی پلیس راه اعمال شد.

او افزود: جدیت در اجرای طرح ممنوعیت سفر موجب کاهش سفر‌ها و تردد خودرو‌های با پلاک غیربومی در راه‌های ارتباطی جنوب استان اردبیل شده است.

سرهنگ حمزه با تقدیر از همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در حذف نقاط حادثه‌خیز و ارتقای ایمنی در راه‌های جنوب استان گفت: انجام اقدامات ایمنی از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موجب سهولت در عبور و مرور و کاهش آمار حوادث رانندگی در محور‌های فرعی منطقه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای بلوار خلخال - ازناو و نیمه‌کاره رها شدن اجرای جدا کننده راه پس از پمپ بنزین روستای خوجین، خواستار تسریع در جدول‌گذاری این مسیر پرتردد و خطرناک جهت پیشگیری از هرگونه حوادث ناخواسته شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.