استاندار گلستان گفت:تصمیم گیری در خصوص شیوه بازگشایی مدارس بر عهده ستاد ملی کروناست و ما تابع اعلام نظر در سطح ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، استاندار گلستان در شورای آموزش و پرورش استان گلستان گفت: تصمیم گیری در خصوص شیوه بازگشایی مدارس بر عهده ستاد ملی کروناست و ما تابع اعلام نظر در سطح ملی هستیم که البته هنوز بصورت قطعی اعلام نشده است.

او ادامه داد:استان آمادگی کامل برای هر یک از سه شیوه انتخابی در سال تحصیل جدید در قالب آموزش غیر حضوری یا همان مجازی، نیمه حضوری و یا حضوری را دارد.

استاندار گلستان گفت:مشتاق برگزاری حضوری مدارس هستیم، اما به دلیل شرایط کرونایی باید سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت باشد.

او افزود:در صورت برگزاری حضوری مدارس رانندگان سرویس مدارس مکلف به اجرای واکسیناسیون هستند.

این مقام مسئول گفت:تا کنون ۸۳ درصد مجموعه آموزش و پرورش استان واکسینه شده اند و تلاش داریم واکسیناسیون تمام این مجموعه تا ابتدای مهر انجام شود.

او گفت:تغییر کاربری ملک دبیرستان طالقانی گرگان بدین گونه خواهد بود که مکان مورد نظر به عنوان ملک آموزش و پرورش در نظر گرفته شود و شهرداری یا با تغییر کاربری آن موافقت کند و یا با آموزش و پرورش به توافق برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۵۸ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا کنه تصمیم الکی نگیرن
ما این بچه ها رو با بدبختی بزرگ کردیم
شرایط خوب نباشه من که بچه ام رو نمیزارم بره