استاندار گلستان گفت:بر اساس آمار‌های موجود، تردد در ۶ روز تعطیلی به نسبت محدودیت تعطیلات گذشته حدود ۴۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: همراهی خوب مردم و هیات‌های مذهبی در برگزاری مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم همراهی خوبی داشتند.

او ادامه داد: از مجموعه فرماندهی انتظامی گلستان و بسیج در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان تشکر می کنم.

استاندار گلستان گفت:بر اساس آمار‌های موجود، تردد در شش روز تعطیلی به نسبت محدودیت تعطیلات گذشته حدود ۴۵ درصد کاهش داشته است.

رییس ستاد مقابله با کرونا استان گفت:ساعت کاری ادارات از فردا اول شهریور به حالت عادی یعنی ۷/۳۰  تا ۱۴/۳۰ برمی گردد.

آماده ایم تمام امکانات خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا نیز در این جلسه گفت: ما در گام اول طرح شهید سلیمانی با غربالگری به موقع جامعه هدف، کاهش محسوس ابتلا و همه گیری را در استان شاهد بودیم.

او ادامه داد:در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با فرمان فرمانده معظم کل قوا شورای راهبردی دفاع زیستی را تا سطح روستای‌های استان شکل داده ایم تا با یک انسجام پیش برویم.

سردار ملک شاهکوهی افزود:آماده ایم تمام سالن‌های ورزشی و امکانات سپاه را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

او گفت:اجرای واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نظارت بر اجرای محدودیت‌ها و رزمایش کمک مومنانه، مهمترین برنامه‌های ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی است.

او افزود: امروز مسئله اول و فوری کشور رفع پیک پنجم کروناست و سپاه و بسیج که از دل مردم شکل گرفته، در هر زمینه‌ای که لازم باشد در خدمت مردم خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران برای کمک به پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان‌های استان آمده اند تا از باری که روی دوش این عزیزان است بکاهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.