با فعال شدن بیمارستان ارتش در حوزه ارائه خدمات کرونایی ۲۰ درصد از فضای بیمارستان رازی تربت حیدریه که پیش از این درگیر بیماران کرونایی بود خالی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد عجم رئیس بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه گفت:  تا ۲ روز پیش بیش از ۹۵ درصد فضا و ظرفیت بیمارستان ۱۱۳ تختخوابی رازی به بیماران کرونایی اختصاص داشت که با افزوده شدن خدمات دهی بیمارستان ارتش و نیز معالجه سرپایی بیمارانی کرونایی که وضعیت مساعدتری دارند، اکنون این رقم به ۷۵ درصد رسیده است.

او افزود: اکنون ۵۰ بیمار کرونایی داریم که به دلیل وضعیت نه چندان وخیم به صورت روزانه به بیمارستان مراجعه کرده و بعد از دریافت دارو و انجام معاینات لازم، به منزل باز می‌گردند.

رئیس بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه ادامه داد: بیمارستان رازی تربت حیدریه در ۱۸ ماه گذشته  ۱۱۸ تخت خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده و بعضا ناگزیر شده است به دلیل کمبود جا و امکانات، بیماران را بر روی تخت‌های کوچکتر و غیراستاندارد بستری کند.


بیشتر بخوانید


عجم در خصوص تعداد کادر درمان هم بیان کرد: این مرکز درمانی ۲۰ پزشک متخصص در استخدام دارد و با به کارگیری ۲۰ پزشک متخصص به صورت پاره وقت، به مراجعان خدمات می‌دهد.

او شمار پرستاران این بیمارستان را هم ۱۲۰ نفر اعلام و تصریح کرد: اکنون چهار تن از پزشکان متخصص و ۱۰ نفر از دیگر همکاران ما به دلیل ابتلای به کرونا در مرخصی هستند.

رئیس بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه تاکید کرد: ظرف ۱۸ ماه گذشته بالغ بر ۲۸۰ هزار ویزیت و بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ عمل جراحی کوچک و بزرگ در این بیمارستان انجام شد و بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ بیمار سرپایی مشکوک به کرونا و بیش از هزار و ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان رازی تربت حیدریه درمان شده اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار