مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سوداگران مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

سرهنگ حمید عابدی نیا جانشین انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی طرح امنیتی محله محور در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر به اجرا در آمد، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۷ نفر از عاملان افیونی در این شهرستان شدند.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف کردند.

دستگیری سارق قطعات خودرو در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی سرقت قطعات یک خودرو در یکی از خیابان‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ معلم قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بوده است مظنون شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در اقدامی غافلگیرانه متهم دستگیر شد و بازجویی به عمل آمده به ۷ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرسان طی یک هفته گذشته اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران در حین گشت زنی یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب آلات جنگلی را درمحور اصلی شهرستان شناسایی ومتوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۲ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.