زالی گفت:در برنامه رزمایش همیاران سلامت شاهد عملیاتی شدن مرحله جدید احزاب طرح شهید سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در برنامه رزمایش همیاران سلامت گفت: ما شاهد عملیاتی شدن مرحله جدید احزاب طرح شهید سلیمانی هستیم.

او ادامه داد: پس از فرمایش رهبری در حال حاضر ما شکل نوینی  از مشارکت مردم را در مقابله با بیماری کرونا شاهد هستیم.

زالی بیان کرد: با اتکا به خداوند متعال توفیقات بزرگی در مقابله با بیماری کرونا خواهیم داشت. شش راهبرد جدید در طرح شهید سلیمانی در دست اقدام خواهیم داشت و اینگونه اقدامات همگام با برنامه‌های حوزه بهداشت است.

او افزود: انتخاب مناطق برای انجام رزمایش هوشمندانه بوده است. بیشترین میزان ابتلا به کرونا در پیک چهارم در مناطق دو و چهار و ۱۵ تهران بود.

واکسینه شدن بیش از چهار میلیون تهرانی تا عصر دیروز /تولید ۲۰ هزار کلیپ توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری

زالی گفت: در حال حاضر بیش از چهار میلیون نفر از شهروندان تهرانی واکسینه شده اند.

وی با اشاره به آخرین اقدامات برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: خدمات درخشانی در زمینه مقابله با بیماری کرونا در شهرداری انجام شده است و بالغ بر ۲۰ هزار کلیپ توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در زمینه مبارزه با بیماری کرونا تولید شده است که ظرفیت تولید ۱۵ میلیون ماسک در یک ماه دارند.

او ادامه داد: پس از فرمایش و رهنمود های رهبری یک حرکت مردمی برای مقابله با بیماری کرونا در سراسر کشور شکل گرفت. بسیج و سپاه یک مدیریت عالی در زمینه مقابله با بیماری کرونا ارائه کرده اند واین ظرفیت وجود دارد تا روزانه شش هزار واکسن در مراکز وابسته به سازمان فرهنگی و هنری تزریق شود.

در ادامه مراسم سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران گفت: پایگاه مالک اشتر یک زمانی محل اعزام بسیجیان در دوران جنگ بود و الان این پایگاه محل ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم عزیز شده است.

او ادامه داد: بنا داریم در تهران ظرفیت های واکسیناسیون را افزایش داده و شیفت ها را بیشتر کنیم و به زودی دستاوردهای طرح شهید سلیمانی در کشور دیده خواهد شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: حرکت بسیج همیشه جهادی و خود جوش بوده و در دوران دفاع مقدس بسیج این شجره طیبه کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

او ادامه داد: امروزه در زمینه تولید ماسک و شکستن قیمت آن اقدامات درخشانی انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار