دبیر فدراسیون والیبال گفت: آزمایش یک داور والیبال در حین ورود به کشور مثبت شد و یک داور ایرانی جایگزین او در مسابقات نوجوانان جهان شد.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به شرایط میزبانی ایران در مسابقات والیبال نوجوانان جهان در تهران گفت: شرایط بسیار ویژه‌ای برای میزبانی حاکم است و در ماه‌های اخیر بسیاری از میزبانی‌ها برای مسابقات مختلف با مشکل مواجه شده است و نگرانی‌هایی هم بابت این میزبانی وجود داشت.

تقوی افزود: امروز در شرایط بسیار خوب و تدابیر سخت گیرانه مسابقات آغاز می‌شود و همه تیم‌ها در قرنطینه حضور دارند. امکان خروج از قرنطینه برای آن‌ها فراهم نیست؛ همچنین بازیکنان قبل از آغاز رقابت‌ها تست کرونا دادند.

او درباره همکاری تیم‌ها برای برقراری دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: هر تیم یک مترجم و یک نماینده از فدراسیون به همراه دارد که مسئول برقراری دستورالعمل‌ها است و برای خروج از هتل، تردد در طبقات و حضور در بخش‌های مختلف هتل باید با مسئول خود هماهنگ کند و هرکسی خارج از این قوانین عمل کند باید به قرنطینه برگردد و مجدد تست بدهد.

دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: سی نفر از نمایندگان فدراسیون جهانی به همراه تعدادی از داوران بین المللی وارد ایران شدند. نتیجه تست یک داور در زمان ورود به ایران مثبت شد که در محل مورد نظر قرنطینه شد و یک داور ایرانی جای او را گرفت.

تقوی در پایان عنوان کرد: نتیجه گرایی در این رده سنی از مسابقات مطرح نیست، اما کسب نتیجه خوب باعث خوشحالی ما خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار