مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت تاکنون موافقت اصولی برای ۲۹ مجتمع گردشگری و ۲۳ محوطه گردشگری در اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با تسهیل در امور سرمایه‌گذاران و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های سرمایه‌گذاری شاهد افزایش صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان هستیم.

او از صدور موافقت اصولی برای 29 مجتمع گردشگری در سطح استان از سال 97 تاکنون خبر داد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 16 هزار و 704 میلیارد ریال بوده که زمینه برای اشتغال دو هزار و 53 نفر را فراهم ساخته است.

فلاحی در مورد صدور موافقت اصولی برای مراکز تفریحی بیان کرد: از سال 97 برای 15 مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری با بیش از دو هزار و 942 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و 668 نفر اشتغال موافقت اصولی صادر شده است تا زمینه برای توسعه این زیرساخت‌ها درسطح استان برای جذب گردشگر فراهم شود.

او ادامه داد: در این مدت برای 23 محوطه گردشگری نیز مجوز صادر شده است که در مجموع برای این طرح‌های بالغ بر یک هزار و 88 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که هدفگذاری این طرح‌ها ایجاد اشتغال برای 484 نفر بوده است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تصریح کرد: با حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر استان در صنعت گردشگری و توسعه زیرساخت‌ها در این بخش هستیم که این عوامل زمینه برای رونق حضور گردشگران در استان در ایام پساکرونا را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار