رئیس اداره میراث فرهنگی خلخال گفت: با اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار طرح توسعه زیرساخت‌های مجتمع گردشگری بام خلخال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی درویشی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال در بازدید از اجرای طرح فاضلاب مجموعه بام خلخال گفت: این پروژه از محل اعتبارات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعتبار تخصیصی پنج میلیارد ریال در حال اجراست.

او افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی برای اخذ اعتبارات برای شهرستان و تخصیص اعتبار توسط مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرماندار شهرستان وهمچنین حمایت مقامات قضایی شهرستان و امام جمعه خلخال توانستیم شاهد اجرای طرح باشیم.

درویشی گفت: امیدواریم با وفاق وهمدلی ایجاد شده شاهد رشد و ترقی شهرستان خلخال بوده و بتوانیم پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری را که در حال اجرا در سطح شهرستان هستند، هرچه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال افزود: مجتمع گردشگری بام خلخال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های توریستی و تفریحی در استان اردبیل با بررسی‌های کارشناسی از محل های مختلف در بالا‌دست شهر خلخال در منطقه قازان داش قرار گرفته و با چشم‌اندازی زیبا و با بهره‌گیری از هنر معماری منحصر به فرد و با استانداردهای روز جهانی در سه فاز و با دو رویکرد شهری و توریستی به دنبال ایجاد محیطی شاد و دلنشین و به یادماندنی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.