معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ویروس کرونا همچنان پیشتازی می کند و مردم باید بیشتر با کادر درمان همکاری کنند.

مهدی کریمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: سیر صعودی آمار ابتلا به کرونا همچنان ادامه داردو بیمارستان های منطقه امکان بستری بیمار را ندارند .

او ادامه داد:ما با مشکلات زیادی از جمله کمبود نیرو و خستگی کادر درمان مواجه هستیم و شرایط اصلا مساعد نیست.

کریمی درخصوص اختصاص ساختمان قدیم سازمان منطقه آزاد اروند به بستری بیماران کرونایی عنوان کرد:صحبت های لازم با مسئولین انجام شده است که یک فضای مناسب دیگری به کادر درمان داده شود و این موضوع نیاز به همکاری بیشتر مسئولین شهرستان آبادان دارد تا بتوانیم خدمات رسانی بهتری داشته باشیم.

این مقام مسئول افزود:از امروز مصلی نمازجمعه شهرستان آبادان وارد مدار خدمت رسانی و تبدیل به محل بستری بیماران کرونایی میشود و این موضوع تا حدود زیادی می‌تواند از باری که بر دوش بیمارستان طالقانی آبادان است،کم کند.

او در پایان اضافه کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط نهاد های مختلف بسیار ضعیف است و از مردم تقاضا داریم با کادر بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند و از حضور در تجمعات و مراسمات مختلف خودداری کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.