سلمان زاده با اشاره به بستری بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی، از تداوم روند بستری‌ها در بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد.

شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در روز گذشته ۹۲ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان بستری شدند .

او ادامه داد: در مقابل ۷۱ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر  ۵۲۹ مورد  کویید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی آبادان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان شمار فوتی‌های کرونایی در روز گذشته را چهار مورد اعلام کرد و گفت: همچنین روز گذشته چهار نفر در جنوب غرب خوزستان در اثر ابتلا به کرونا جان باختند که سه نفر در آبادان و یک نفر در خرمشهر بود.

او به موارد جدید ابتلا به ویروس کویید ۱۹ اشاره کرد و گفت: دیروز ۴۶۵ مورد جدید مثبت قطعی کویید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان گزارش شد که از این تعداد ۱۵۳ نفر مربوط به آبادان، ۱۱۶ نفر از خرمشهر و ۱۹۶ نفر نیز از شادگان ۱۹۶ بودند.

سلمان زاده از مداوای سرپایی حدود ۸۷ درصد از این بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان خبر داد و بیان کرد: از  ۴۶۵ مورد مثبت جدید، ۴۰۴ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند که  شمار آن‌ها در آبادان ۱۰۰ نفر، در خرمشهر ۱۰۸ نفر و در شادگان ۱۹۶ نفر بود.

 مجموع موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۴۵ هزار و ۳۸۴ مورد بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۵۳ نفر بستری و ۱۲ هزار و ۱۹۱ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.