تداوم بلاتکلیفی شورای شهر کرمانشاه

نشست اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای انتخاب هیات رئیسه این شورا به علت غیبت ۲ تن از اعضا،برای دومین بار برگزار نشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در نشست اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: الان وضعیت کلانشهر کرمانشاه به دلیل مشکلات عدیده‌ای که داریم تعیین تکلیف وضعیت شهرداری و کمیسیون‌های شورای شهر و کار‌های که باید در قالب لوایح و درخواست‌های مردم بررسی شوند، بسیار حایز اهمیت است.

او افزود: قرار شد جلسه‌ای تشکیل ندهم بنا به دستور آقای استاندار و تاکید ایشان جلسه امروز را تشکیل دادم که هیات رییسه شکل بگیرد، اما متاسفانه به دلیل عدم حضور ۲ نفر از اعضای شورای شهر جلسه رسمیت پیدا نکرد و به طور قطع گزارش این غیبت‌ها و عدم حضور و اخلال‌هایی که در روند تشکیل هیات رییسه صورت می‌گیرد را طبق قانون به هیات حل اختلاف استان ارایه می‌دهم.

رنجبر بیان داشت: مرجع تصمیم گیری برای هرگونه برخورد یا اقدامات بعدی با هیات حل اختلاف استان است و این روندی است که قانون تعیین تکلیف کرده و فرماندار بیش از این اختیاراتی در قانون برایش پیش بینی نشده است.

او ادامه داد: امیدوارم دوستان شرایط حساس کنونی را درک کنند و به طور قطع خواسته مردم این است هیات رییسه هرچه سریعتر تشکیل و تکلیف کمیسیون‌های کاری مشخص شود و لوایح و طرح‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و سرپرست شهرداری هم تعیین بشود.

فرماندار کرمانشاه گفت: براساس تصمیماتی که مسئولان مرکز اتخاذ کردند و در استان هم تصمیم تایید شد، از ۱۸ مرداد به مدت یک ماه اگر چنانچه وضعیت آن ۲ نفری که آرایشان باطل شده، مورد گذشت قرار گرفتند (سیدپیمان موسوی و سیدحجت الله موسوی اجاق) به شورای ششم دعوت می‌شوند و اگر نشود در ۱۸ شهریور بعد از یک ماه مهلت برای بررسی، از ۲ نفر اعضای علی البدل (خسرو زرافشانی و علی فتاحی طهنه) برای حضور در شورا دعوت خواهد شد.

رنجبر در پایان تاکید کرد: نمی‌شود کار مردم را معطل گذاشت انتظار این بود که دوستان با رایزنی‌هایی که صورت گرفته بود در جلسه امروز حضور پیدا می‌کردند

گفتنی است:از ۹ نفر اعضایی که قرار بود که در این جلسه حضور داشته باشند، آقایان هاشم درویشی، سالار احمدزاده، کامبیز غلامی، رسول آزادی، احسان حیدریان، پوریا فخری و کامران ملکی حضور داشتند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.