سرداور و مسئول برگزاری مسابقات اربابان سلاح، گفت: در یک رقابت سخت تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با رکورد زمانی ۲۶ دقیقه و ۱۰ ثانیه و صرفاً یک خطا به سکوی قهرمانی برسد.

سرهنگ محمد سیدی سرداور و مسئول برگزاری مسابقات اربابان سلاح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به ادامه برنامه افتتاحیه رقابت‌های بین‌المللی نظامی در استان اصفهان گفت: اولین روز مسابقات اربابان سلاح در دسته توپخانه ۱۲۲ میلی‌متری D۳۰ در یکم شهریور با حضور کشور‌های ازبکستان، روسیه و ویتنام رقم خورد که رقابت اول بین تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان برگزار شد و در رقابت دوم ویتنام به مصاف روسیه رفت.

او ادامه داد: در یک رقابت سخت و نفس‌گیر تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با رکورد زمانی ۲۶ دقیقه و ۱۰ ثانیه و صرفاً یک خطا به سکوی قهرمانی این دسته از مسابقات دست یابد.

سرداور و مسئول برگزاری مسابقات اربابان سلاح خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای دیدن مسابقه ۲۳ میلی متری پدافند هوایی در ۳ شهریورماه که از ساعت ۸:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد، در آدرس شاهین شهر، بلوار طالقانی، سایت نظامی ارتش، دانشکده پدافند هوایی و میدان رقابت‌های بین‌المللی حضور یابند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.