مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مشارکت بشردوستان جوان این جمعیت در واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح ایران یاران جوان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح ملی ایران یاران جوان و مشارکت پر شور اعضای کانون‌های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر استان در طرح واکسیناسیون در حال انجام است.

او افزود: با توجه به درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی بیش از ۱۵۰ عضو داوطلب این جمعیت در ۱۵ مرکز واکسیناسیون در شهر‌های اهواز، اندیمشک، اندیکا، امیدیه، آغاجاری، ایذه، دشت آزادگان، رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان، شادگان، گتوند، هندیجان، هفتکل و هویزه در تلاش هستند.

خدادادی بیان داشت: این جوانان با همکاری مراکز بهداشت به تسریع در روند واکسیناسیون کرونا پرداخته و بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها به نمایش گذاشته و جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع دوستی را رقم زنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به فعالیت‌های این اعضا در مراکز واکسیناسیون، اظهار داشت: این اعضا در ثبت سامانه‌ای اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مرکز همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.