رسانه عربستانی الریاضیه درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از دیدار با الهلال مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الریاضیه عربستان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال برای بازی‌های قهرمانان آسیا نوشت: باشگاه استقلال تهران روز‌های سختی را قبل از دیدار با الهلال عربستان سپری می ‎کند.

این رسانه در ادامه آورده است: تیم ایرانی (استقلال) مرحله‌ای از بی ثباتی مدیریتی و حتی فنی را سپری می‌کند. پس از اینکه مسئولان این باشگاه با جدایی مهدی قایدی موافقت کردند، این موضوع موجب خشم هواداران استقلال شد.

قایدی یکی از بهترین استعداد‌های فوتبال ایران به شمار می‎‌رود و از مهمترین بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود که در ۶ مسابقه ۳ گل زد و ۲ پاس گل داد.


بیشتر بخوانید


با پیوستن قایدی به الاهلی استقلال یکی از مهمترین عناصر هجومی خودش را از دست داد. همچنین استقلالی‌ها چند روز پیش فینال جام حذفی را هم از دست دادند و در ضربات پنالتی مقابل فولاد خوزستان مغلوب شدند و نتوانستند به یک عنوان مهم قهرمانی دست یابند.

استقلال مسابقات لیگ ایران را نیز در جایگاه سوم جدول و با فاصله ۱۱ امتیاز از پرسپولیس به پایان رساند و در آخرین هفته مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. به جز قایدی، شیخ دیاباته و محمد نادری به همراه میلیچ نیز از استقلال جدا شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار