حسینی: استقلال خانه من است

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در خصوص تمدید قراردادش با آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال بعد از تمدید قرارداد ۲ ساله خود با آبی پوشان اظهار داشت: اول خوشحالم که قراردادم را با استقلال تمدید کردم. این باشگاه خانه من است. پیراهن استقلال را آسان به دست نیاورده‌ام برای این پیراهن جنگیده‌ام، صبر و تلاش کرده‌ام و پای همه چیز ماندم. دوست نداشتم این پیراهن را راحت از دست بدهم.

او در مورد پست خداحافظی که شب گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: این پست به خاطر سوء تفاهم و دلخوری بود. شب گذشته  به جمع‌بندی رسیدم که از باشگاه بروم، اما بعد از انتشار پست فرزاد مجیدی با من تماس گرفت و گفت به خاطر من این پست را پاک کن تا ببینیم فردا چه می‌شود. امروز هم منتظر باشگاه استقلال بودم و خودم به این باشگاه آمدم تا قراردادم را تمدید کنم. چهار ساعت پشت در باشگاه ماندم تا قراردادم تمدید شود. دوست نداشتم از استقلال جدا شوم. این باشگاه خانه من است.

او در مورد پیشنهاد‌های دیگرش از جمله سپاهان عنوان کرد: من بازیکن آزاد بودم و پیشنهاد‌هایی داشتم. از سپاهان و نویدکیا هم تشکر می‌کنم. آن‌ها با من تماس گرفتند برای آن‌ها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم خوشحالم که در استقلال ماندم. ناگفته نماند که فرهاد مجیدی هم خیلی تلاش کرد تا این قرارداد تمدید شود و یکی از دلایل ماندنم در استقلال همین صحبت‌های فرهاد مجیدی بود.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه گفته شده شب گذشته تلفن همراهش را خاموش کرده است، اظهار داشت: من پنج روز پیش با خود مجیدی توافق کردم. گوشی را هم خاموش نکرده بودم، اما دو روز پیش چیز‌هایی شنیدم که با توافق‌هایی شده بود فرق داشت به همین دلیل ناراحت شدم و گوشی را جواب ندادم. من به خاطر پیراهن استقلال خیلی سختی کشیدم و ساده آن را از دست نخواهم داد.

او در مورد اینکه استقلال یک دروازه‌بان جدید جذب کرده و فکر می‌کند که به خاطر این مسئله قصد جدایی داشته است، گفت: نه، من اگر از رقابت می‌ترسیدم سال گذشته با آن شرایط بدی که بود از تیم جدا می‌شدم. پیشنهاد هم داشتم، اما ماندم و برای جایگاهم تلاش کردم.

حسینی در مورد هواداران استقلال گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. روز‌های بد و خوب زیادی با استقلال و هواداران داشته‌ایم. من هیچ وقت روی صحبت آن‌ها حرفی نزده‌ام. هرچه هوادار بگوید حق با آن‌ها است، چون آن‌ها صاحبان اصلی باشگاه هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار