برخورد ۲ خودرو در محور خمین - محلات ۳ کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در محور خمین - محلات ۳ سرنشین از ۲ خوردو جان باختند.

سروش مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ساعت ۲۰:۴۲ دقیقه دوشنبه شب، وقوع یک فقره تصادف در محور محلات - خمین، بعد از دانشگاه دولتی محلات به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی محلات اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان با یک دستگاه خودرو امداد به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سروش افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی تاکسی پژو و یک دستگاه خودروی پژو پارس به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که در اثر این حادثه راننده خودروی پرشیا در دم جان باخت و راننده تاکسی هم که درون خودرو محبوس شده بود، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

او اضافه کرد: همچنین در این حادثه یک سرنشین خودرو تاکسی که یک خانم بود مصدوم شده بود که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی محلات منتقل شد که متاسفانه پس از تلاش پزشکان بعلت شدت جراحات فوت کرد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات بیان کرد: در این عملیات راننده محبوس تاکسی توسط آتش نشانان و نیرو‌های امدادی هلال احمررهاسازی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.