مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بیش از ۳ هزار مورد بازرسی توسط گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی استان در مردادماه امسال از اصناف انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بیش از ۳ هزار مورد بازرسی توسط اکیپ‌های بازرسی تعزیرات حکومتی استان در مردادماه با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف، شبکه‌های بهداشت و استاندارد انجام شده است.

او با یادآوری این نکته که وظیفه ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده‌های در حوزه صلاحیت است، فعال شدن گشت‌های نظارتی را اقدامی در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و افزود: این بازرسی‌ها متمرکز بر حوزه تولید و عرضه کالا‌های اساسی است و پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تذکر به ۱۵۰۰ واحد صنفی و تولیدی برای مرتفع کردن تخلفات خبر داد و اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت گزارش دهند تا مراتب توسط گشت‌های نظارتی پیگیری و در صورت وقوع تخلف، متخلفان اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.