نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی ضمن تبریک روز پزشک گفت: پزشکان همواره به‌علت تعهد بالا در نجات و حفظ جان انسان‌ها از کرامت والایی در نزد خداوند متعال و در بین مردم برخوردار هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: نامگذاری یکم شهریور ماه، سالروز تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، الگوی بارز حکیمان و اندیشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین که درجمهوری اسلامی ایران به نام روز پزشک نامگذاری شده، نشان از توجه و اهمیت این حرفه در کشور عزیزمان دارد.

این پیام می‌افزاید: پزشکان همواره به‌علت تعهد بالا در نجات و حفظ جان انسان‌ها از کرامت والایی در نزد خداوند متعال و در بین مردم برخوردار هستند.

این پیام اضافه می‌کند: این تعهد به خدمت در ایام شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده است و یادآور تلاش و خدمتگزاری آنان در زمان‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس است که همواره اولویت آن‌ها نجات جان انسان‌ها در هر شرایط و موقعیتی است.

این پیام می‌افزاید: در همین راستا شایسته است مردم عزیزمان با رعایت اصول بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و مقررات ستاد ملی و استانی کرونا تقدیر و تشکر عملی خود را به پزشکان پر تلاش نشان دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه می‌کند: اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت؛ "روز پزشک" را به عموم پزشکان فرهیخته و همه تلاشگران بهداشت و درمان استان لرستان تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را درخواست می‌نمایم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.