استاندار لرستان روز دوشنبه با صدور پیام تبریک روز پزشک اظهار داشت: پزشکان ایرانی همواره به لحاظ علمی و اخلاقی الگو بوده‌اند و آوازه آن‌ها در سراسر جهان شنیده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  سید موسی خادمی،استاندار لرستان در این پیام نوشته است: تسکین، واژه‌ای است که همواره با نام پزشک عجین شده و هر جا درد باشد چشم امید بیمار به پزشک و دانش او دوخته شده است، از خودگذشتگی آمیخته با معرفت، هر دو از صفات بارز پزشکان هستند که حاصل آن تلاش بی منت در جهت بهبود بیماران است.

در این پیام آمده است: امروزه که بشر با تهدید‌های بسیاری در مسیر سلامت خود مواجه گشته، امید همگان به همت و دانش پزشکان بسته شده است و پزشکان ایرانی با تمام مشکلات پیش رو، فراتر از انتظار در این میدان حضور خواهند داشت.

این پیام می‌افزاید: بی شک پزشکان این مرز و بوم همواره به لحاظ علمی و اخلاقی الگو بوده اند و آوازه آن‌ها در سراسر جهان شنیده شده است.

استاندار لرستان در این پیام می‌افزاید: اینجانب فرارسیدن یکم شهریور ماه، روز بزرگداشت ابن سینا طبیب حاذق ایرانی را به جامعه پزشکان تبریک عرض می‌نمایم و توفیق و سربلندی این عزیزان را به ویژه در شرایطی که بیماری منحوس کرونا بر جهان سایه افکنده از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.