مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه اول شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه اول شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودروی حامل ۱۵ کیلو مواد افیونی در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد افیونی در شهر از سوی راننده یک خودروی پژو پارس، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه خودروی پژو پارس را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از پژو پارس توقیفی خبر داد و گفت:ماموران انتظامی یک قاچاقچی مواد افیونی را در این اقدام دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران بخش انتظامی فرح آباد در مسیر حوزه استحفاظی به یک کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران بخش انتظامی فرح آباد خودروی کامیون را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ تن چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: ماموران انتظامی راننده خودرو را به عنوان قاچاقچی چوب دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

او افزود: ماموران محصولات قاچاق کشف شده را با تشکیل پرونده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از پژو پارس توقیفی خبر داد و تصریح کرد:ماموران انتظامی یک قاچاقچی مواد افیونی را در این اقدام دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

توقیف موتورسنگین در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک موتورسیکلت قاچاق در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موتورسیکلت مورد نظر را حین تردد در یکی از مسیرهاشناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت:ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی موتورسیکلت مورد نظر را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی، شناسایی و مالکیت بود را توقیف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.

او ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.