بندری گفت: تلاش می‌کنیم با گسترش مراکز واکسیناسیون کرونا، تزریق واکسن برای گروه‌های هدف با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن تبریک روز پزشک گفت: رهبر معظم انقلاب لفظ شریف را برای جامعه پزشکی به کار برده‌اند و فرموده‌اند کمک به بیماران در هر شغل و تخصصی از بهترین و شریف‌ترین مشاغل است.

او افزود: از آغاز شیوع و همه‌گیری کرونا پزشکان فراوانی در جبهه جهاد با این ویروس منحوس به شهادت رسیده و شهید جبهه سلامت شدند، بنابراین تلاش‌ها و مجاهدت‌های این قشر شریف را باید به نحو مطلوب قدر بدانیم و ارج نهیم.

بندری در ادامه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، اظهار داشت: همه تلاش و اهتمام متولیان امر بر این بوده که بیشترین سهم واکسن به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شود، ضمن اینکه رسانه‌های شهرستان نیز بیشترین تبلیغ را برای ترغیب مردم به استقبال از طرح کردند، در حالیکه در برخی شهرستان‌های مجاور استقبالی از این طرح نشده، در این شهرستان شاهد استقبال خوبی از واکسیناسیون هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با گسترش مراکز تزریق واکسن کرونا با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های خاص و با وجود کمبود نیروی انسانی و با بهره‌گیری از نیرو‌های بسیج آنچه که در شأن مردم با فرهنگ شهرستان بندر ماهشهر است را فراهم کنیم، اما همچنان که رسانه‌ها را یکی از عوامل استقبال خوب مردم از طرح واکسیناسیون می‌دانم از آن‌ها می‌خواهم در بحث رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فرهنگ‌سازی در این رابطه تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در بحث شلوغی آرامستان‌ها در پنج‌شنبه‌های هر هفته نیز ورود کرده و در این ارتباط اقدام به تهیه خبر و گزارش و تولید محتوا کنند، وضعیت آرامستان‌ها به هیچ عنوان مناسب نیست و پنج‌شنبه‌ها شاهد حضور خیل عظیمی از شهروندان در این مکان هستیم.

او در ادامه تأکید کرد: بحث توسعه مراکز سی‌تی‌اسکن نیز اولویت اصلی ما است و به زودی این مراکز در شهرستان به  ۳ مرکز افزایش خواهد یافت، البته باید برای مقابله با پیک‌های احتمالی بعدی کمربند‌ها را محکم‌تر ببندیم و با افزایش تخت‌های بیمارستانی، راه‌اندازی مراکز جدید سی‌تی‌اسکن و مخزن اکسیژن آماده عبور از پیک‌های بعدی باشیم.

بندری در پایان با انتقاد از تداوم فعالیت قهوه‌خانه‌ها و کافه‌ها در سطح شهرستان،   بیان کرد: با وجود نظارت‌های مستمر بر بازار و سخت‌گیری‌های اعمال شده، اما قهوه‌خانه‌ها و کافه‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و وضعیت اسفناکی نیز دارند. انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی با بازرسی‌های دقیق نسبت به تعطیلی و پلمب این مراکز اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.