رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: واکسیناسیون کارکنان واحد‌های عملیاتی این شرکت علیه کرونا انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روح الله مدیح، رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: عملیات واکسیناسیون کارکنان علیه بیماری کرونا با همکاری مشترک مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیریت شبکه بهداشت و درمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان انجام خواهد شد.

او اظهار داشت: با توجه به اینکه کارکنان این واحد‌ها به دلیل کار تجمعی بسیار مستعد دریافت ویروس و انتقال آن به سایرین هستند با اولویت بخشی این دسته از کارکنان به نسبت کارکنان ستادی و اداری، تزریق واکسن کرونا برای ایمن سازی به این همکاران صورت می‌گیرد.

مدیح با بیان اینکه این واکسن بدون محدودیت سنی و شغلی به همه کارکنان مستقر و شاغل در این واحد‌ها تزریق می‌شود، تصریح کرد: از آنجاییکه کارکنان این واحد‌ها در شیفت‌های یک هفته‌ای در محل کار حضور دارند عوامل بهداشت و درمان صنعت نفت برای تکمیل هر دوز واکسن در ۲ مرحله در این واحد‌ها حضور می‌یابند و اقدام به تزریق واکسن به کارکنان می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.