روشن بودن اتو در نبود صاحب خانه باعث آتش سوزی در منزل مسکونی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد، بدنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر خروج دود از طبقه دوم یک ساختمان مسکونی بیدرنگ ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه ۵ را به محل حادثه واقع در خیابان زاگرس اعزام کرد.

 این حادثه به محض رسیدن آتش نشانان در محل صاحب خانه نیز در محل حاضر شد، تیم عملیاتی پس از باز  کردن درب، وارد منزل شده و عملیات اطفا حریق را با قطع برق و گاز ساختمان آغاز کردند.

در کمتر از چند دقیقه آتش نشانان، شعله‌های آتش که اتاق خواب منزل مسکونی را در بر گرفته بود مهار و از گسترش آتش به دیگر نقاط منزل جلوگیری بعمل آوردند.

روشن ماندن اتو در اتاق خواب این منزل مسکونی در نبود ساکنین، باعث انتقال حرارت و شعله ور شدن قسمت‌هایی از اتاق منزل شده بود.

نیرو‌های عملیات پس از خاموش کردن این آتش سوزی، با بکار گیری فن‌های فشار قوی اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.

 شهروندان به خصوص بانوان در هنگام استفاده تجهیزات برقی مانند اتو، سشوار  که دارای حرارت زیادی هستند، از خاموش بودن آن با پایان کار، اطمینان حاصل کنند و تا خنک نشدن این وسایل حرارتی، آن‌ها را در کمد و محل‌های بسته قرار ندهند زیرا باید توجه داشت که هنگام کار در صورت قطع برق سیم از پریز جدا شود.

انتهای پیام/ت

 

برچسب ها: حوادث روز ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار