رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعداد پروژه‌های ورزشی نیمه کاره و درحال اجرا در استان را بالغ بر ۲۰ پروژه اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت : اعتبارات سال ۱۴۰۰ طی هفته جاری به همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و پس از آن با ورود به جریان مبادله موافقت نامه ها، تخصیص‌ها هم آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه امسال اعتبارات استانی تخصیص خوبی خواهد داشت، گفت : در حوزه ورزش هم باتوجه به اینکه پروژه‌های قابل توجهی در سطح استان داریم، این اعتبارات مناسب خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: بالغ بر ۲۰ پروژه ورزشی در سطح استان داریم که با اجری این پروژه‌ها امیدواریم بخشی از عقب ماندگی سال‌های گذشته در حوزه زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه جبران شود و به سطح میانگین کشوری برسد.

او افزود: یکی از اهداف ما در اجرای این پروژه‌ها این است که درحوزه ورزش و جوانان بتوانیم حق خود را به مردم کرمانشاه ادا کنیم که خوشبختانه طی دو سه سال اخیر رشد خوبی هم دراین حوزه داشته ایم.

وفایی گفت: البته شیوع بیماری کرونا و شرایط سخت تحریم‌ها میزان درآمد‌های کشور را متاثر کرده و به تبع تخصیص بودجه‌ها به حوزه‌های مختلف هم سخت شده، با این وجود کار‌ها درحال پیش رفتن است.

او در خصوص پروژه‌های ورزشی ملی کرمانشاه همچون سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی مجموعه ورزشی دهکده المپیک هم گفت: پارسال حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به این پروژه داده شد و برای امسال هم طی روز‌های گذشته اعتبارات طرح‌های ملی به وزارتخانه‌ها ابلاغ شده، بنابراین مدیرکل ورزش وجوانان استان می‌تواند پیگیر اخذ اعتبار برای این دو پروژه مهم باشد.

 صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص پروژه‌های استانی حوزه ورزش و جوانان هم گفت: پروژه‌های بی نظیری همچون پیست قایقرانی، اسکیت، زمین مینی گلف و ... را در حال اجرا داریم که می‌توانند تحولی را در برخی رشته‌های ورزشی کرمانشاه ایجاد کند.

او میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه را حدود ۸۰ درصد اعلام کرد و افزود: برای اتمام این پروژه‌ها که بخش زیادی از آن‌ها در مجموعه ورزشی ۱۵خرداد قرار دارند به حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.