فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۵ سوداگر مرگ و کشف ۲ تن و ۶۲ کیلو مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی  گفت: در عملیات، جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، با آتش پر حجم خود خودرو‌های قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری ۵ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از آنها، ۹۵۸ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک کشف کردند.

سردار طاهری بیان داشت: مأموران در ادامه این عملیات، محل اصلی دپوی موادمخدر قاچاقچیان را در یک منزل مسکونی واقع در روستای "آسپیچ" سراوان شناسایی که در بازرسی از محل یک تن و ۱۰۴ کیلو گرم مواد مخدر دیگر، از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات مقتدرانه در مجموع ۲ تن و ۶۲ کیلو مواد افیونی به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۷۸ تیر جنگی کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار