فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۶۸ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به شهرستان دلگان و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.

وی افزود:  جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و دلگان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای"سردشت" دلگان بودند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ در  درگیری مسلحانه با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به ارتفاعات منطقه فراری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس، در عملیات خود ، ۳ نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک تن و ۱۶۸ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد افیونی، شامل ۹۴۸ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک، ۲۰۳ کیلو گرم حشیش و ۱۷ کیلو هروئین را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۲۵۴ فشنگ جنگی کشف کردند.

وی ادامه داد تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری باند تداوم دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار