آیت الله فرحانی در نشست هم اندیشی نیروی انتظامی با سران عشایر و بزرگان طوایف اقوام خوزستان گفت: خوزستان از جهت جمعیتی، سیاحتی، اقشار و اقوام مختلف در کشور بی‌نظیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست هم اندیشی نیروی انتظامی با سران عشایر، قبایل و بزرگان طوایف اقوام خوزستان گفت: خوزستان از جهت جمعیتی، سیاحتی، اقشار و اقوام مختلف در کشور بی‌نظیر است.

او تنوع فرهنگی در کنار انسجام و وحدت را مهمترین ذخیره خوزستان عنوان و اظهار کرد: توطئه‌های اخیر دشمنان که از خوزستان شروع شد با همت عشایر، اقوام، سایر ارگان‌های مرتبط و مجاهدت‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی که شهدای گرانقدری را برای امنیت استان تقدیم کردند، خنثی شد.

آیت الله فرحانی در خصوص انتصاب استاندار جدید خوزستان بیان داشت: صادق خلیلیان آشنا به مسئله کشاورزی و آب خوزستان بوده که انتظار می‌رود مشکلات این حوزه حل شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به سران و بزرگان عشایر خوزستان تصریح کرد: این حضور موثر، وحدت، انسجام و بصیرت را حفظ کنید و بنده به‌عنوان خدمتگذار شما وظیفه دارم مسائل و مشکلات را پیگیری کنم.

این مقام مسئول در پایان  از آحاد کارکنان خدوم نیروی انتظامی که مسئولیت سنگین حفظ امنیت و مبارزه با ضد انقلاب را دارند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.