۱۴۷ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال بابت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴۷ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال بابت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی این استان در سال گذشته پرداخت شد.

او افزود: این مبلغ برای ۹۱ نفر از بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی سال ۱۳۹۹ از طریق سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب دستگاه‌های اجرایی استان واریز شده است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت مطالبات بازنشستگان خود اقدام کنند.

او ادامه داد: به‌علت مسائل، مشکلات و محدودیت‌های موجود در اعتبارات هزینه‌ای در سال‌های اخیر، مطالبات بازنشستگان برخی دستگاه‌های اجرایی استان از سال ۱۳۹۰ به بعد پرداخت نشده بود.

شهریارپور گفت: به‌همین منظور با پیگیری‌های انجام شده در ۲ سال اخیر ۱۰۰ درصد مانده پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی‌ها تا پایان سال ۱۳۹۸ پرداخت شده و از این باب هیچ‌گونه مطالباتی باقی نمانده است که موفقیت قابل توجهی به‌شمار می‌آید.

او افزود: تنها مطالبات پرداخت نشده مربوط به بازنشستگان سال ۱۳۹۹ بود که از مجموع مطالبات ۱۹۵ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریالی آنان ۱۴۷ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال بابت پاداش پایان خدمت در روز‌های اخیر به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شد و دستگاه‌های اجرایی موظف به واریز این مبلغ به حساب ذی‌نفعان هستند.

شهریارپور اضافه کرد: مبلغ ۴۷ میلیارد و ۹۱۹ ملیون ریال نیز مربوط به مانده مرخصی بازنشستگان است که به استناد جزء "۲" بند (و) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ماده (۲۱) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال‌جاری و نیز جزء «۷» بند (۲) دستورالعمل اجرایی بودجه امسال دستگاه‌های اجرایی استانی مکلفند از محل صرفه‌جویی در منابع در اختیار یا فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد و یا از محل درآمد اختصاصی نسبت به تامین و پرداخت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار