توئیتر در حال کار بر روی ویژگی های جدید برای Spaces/ از ایجاد قوانین در چت زنده تا پخش مجدد مکالمات

گزارش شده است که توئیتر روی گزینه های Replay و Rules برای Spaces کار می کند تا این ویژگی ها را به کاربران خود هدیه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از albawaba ، به نظر می رسد توییتر مصمم است ویژگی صوتی اجتماعی خود یعنی Spaces را بهبود بخشد. گفته می شود که این پلتفرم اجتماعی روی چند ویژگی جدید کار می کند ، از جمله توانایی ایجاد قوانین از سوی کاربران در چت زنده خود و پاسخ دادن. البته این دو ویژگی هنوز به طور رسمی توسط توییتر تأیید نشده است.

طبق اعلام سایت 9To5Mac ، این ویژگی‌های جدید هنوز در دست توسعه است و توسط یک توسعه دهنده و محقق برنامه (نیما اوجی) در کدهای توییتر کشف شده است.

ویژگی های جدید در راه توئیتر

اوجی در توییت خود نشان می دهد که چگونه کدهای توییتر چهار گزینه جدید به Spaces اضافه کرده تا میزبان بتواند کنترل بیشتری روی اتاق گفت‌وگوی خود داشته باشد.

طبق یافته‌های این محقق برنامه، توییتر در حال ارائه "قوانین" برای کاربران Spaces است. این احتمالاً شامل بخشی برای میزبان خواهد بود تا آنچه را که می توان و نمی توان در Spaces گفت، تعریف کند.

ویژگی های جدید Spaces

علاوه بر این، گزینه جدیدی برای "مسدود کردن" در Spaces وجود خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد کاربر یا کاربرانی را از مکالمه زنده خود محروم کنند.

در آخر به نظر می رسد که توییتر در حال کار بر روی گزینه "replay" برای Spaces است. این به کاربران امکان می‌دهد مکالمه ای را که تمام شده است دوباره پخش کنند. همچنین هنگامی که این ویژگی فعال است، کاربران می توانند مدت زمان و افرادی که در آن گپ شرکت کرده‌اند را مشاهده کنند. هنوز مشخص نیست چه زمانی این ویژگی‌ها برای عموم مردم عرضه می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار