کاربران توئیتر می توانند توییت های گمراه کننده را گزارش دهند

در بروزرسانی جدید توئیتر کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند توییت‌های گمراه کننده را گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ اخیرا کاربران پیامرسان توئیتر در برخی از کشورها همچون آمریکا، کره جنوبی و استرالیا به دلیل گمراه شدن آن‌ها توسط توئیت‌ها، به این شرکت انتقاد کردند. به همین علت توئیتر در تازه‌ترین بروزرسانی خود به کاربران اجازه می‌دهد توئیت‌های گمراه کننده را به این پیامرسان گزارش دهند.

برای انجام این کار ابتدا باید، روی منوی سه نقطه ای که در سمت راست صفحه در برنامه توئیتر وجود دارد کلیک کرده، در این زمان توئیتر از شما می‌خواهد توضیح دهید که اشکال  توئیت چیست؟ شما باید گزینه "این گمراه کننده است" را انتخاب کنید. سپس از شما سوال می شود که آیا این توئیت گمراه کننده در مورد یکی از موضوعات سیاست ، سلامت یا چیز دیگری است؟ آیا توئیتی که گمراه کننده می‌دانید حاوی اطلاعات انتخابات بوده یا سایر اطلاعات سیاسی است. شما بعد ازپاسخ به این پیامرسان می‌توانید فرد توئیت‌کننده را  مسدود کنید. 

توئیتر

آیا توئیتر به همه گزارش‌ها پاسخ می‌دهد؟

براساس گزارش‌ها ویژگی جدید توئیتر در حال آزمایش است؛ در همین راستا این پیامرسان محبوب اعلام کرد که  ممکن است به همه توئیت‌هایی که گمراه کننده گزارش شده‌اند، پاسخ  ندهد. با این حال ، حتی اگر اقدامی انجام ندهد، گزارش یک توئیت به عنوان گمراه کننده به توئیتر کمک می کند تا روندهایی که در برنامه رسانه‌های اجتماعی در حال رخ دادن است را شناسایی کند.

گفته شده، صفحه مجازی این شبکه اجتماعی در توئیتی نوشت: "ما در حال ارزیابی این هستیم که آیا این یک روش موثر است یا خیر، بنابراین ما کار کوچکی را شروع می کنیم." "ما ممکن است هیچ اقدامی انجام ندهیم و نمی توانیم به هر گزارشی در آزمایش پاسخ دهیم ، اما اطلاعات شما به ما در شناسایی روندها کمک می کند تا بتوانیم سرعت و مقیاس گسترده تر ضعف های خود را بهبود بخشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار