سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید درباره پیروزی تیمش برابر الچه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در نشست خبری پس از بازی تیمش با الچه اظهار داشت‌: نمی‌دانم به خاطر شرایط آب و هوایی بود یا ریتم بازی، اما هیچ یک از ۲ تیم نتوانستند به اندازه کافی موقعیت ایجاد کنند. یک پاس خوب از رودریگو و گل کوریا باعث شد بازی را ببریم. موقعیت خوب دیگری هم داشتیم، اما کاراسکو نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

سیمئونه در خصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت: هواداران به مدت یک سال و نیم در ورزشگاه حضور نداشتند. ما توانستیم جام قهرمانی فصل گذشته را به هواداران نشان دهیم. آن قهرمانی برای افرادی است که سال بسیار بدی را سپری کردند. برای ما بسیار مهم بود که در مقابل تماشاگران خودمان بازی کنیم. 

او درباره عملکرد «رودریگو د پل» نیز گفت: د پل بازیکنی است که به تازگی به تیم ما اضافه شده است و توانایی‌های زیادی برای کمک به ما دارد. با پاس گل او توانستیم الچه را ببریم.

سیمئونه درباره شرایط تیمش در پیش فصل گفت: ما تیمی بودیم که بیشترین بازیکن را در تیم‌های ملی داشت. هیچ کس به این موضوع اهمیت نمی‌دهد، اما باید طوری حرکت کنیم که متعادل پیش برویم. امروز ما هرموسو، هررا و چند بازیکن دیگر را نداشتیم. سوارز قادر بود نیم ساعت بازی کند. او برای تیم ما بسیار مهم است. سوارز مقابل الچه نسبت به بازی قبلی ریتم بهتری داشت و هر روز بهتر می‌شود. 

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره درخشش کوریا گفت‌: او در جایی بازی می‌کند که احساس راحتی بیشتری می‌کند. کادرفنی کوریا را در جایی که فکر می‌کرد برای تیم بهتر است، به کار گرفت، اما او همیشه بازی در خط حمله را ترجیح می‌دهد. او در مرکز حمله سریع و پویا است و مقابل دروازه بهتر از هر کسی عمل می‌کند. اکنون کوریا قدرت بیشتری دارد که به او آرامش خاطر و اعتماد به نفس می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار