خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

آث میلان در آستانه امضای جذب پلگری

باشگاه آث میلان در آستانه خرید پیترو پلگری، بازیکن ایتالیایی تیم موناکوی فرانسه است.

میلان برای انتقال قرضی این بازیکن یک میلیون یورو خواهد پرداخت و گزینه بند خرید قطعی با مبلغ ۷ میلیون یورو نیز در قرارداد گنجانده خواهد شد. این بازیکن روز یکشنبه در آزمایش‌های پزشکی میلان شرکت خواهد کرد.

مارتینز در اینترمیلان می‌ماند

جوزپه موراتا، رئیس باشگاه اینترمیلان تایید کرد که لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی این تیم پیشنهاد‌های هنگفتی از تیم‌های دیگر را رد کرده است تا در اینترمیلان بماند.

تاتنهام بر سر مبلغ ۶۰ میلیون پوند با اینتر به توافق رسیده بود و اتلتیکو مادرید هم علاقه مند بود این بازیکن ۲۳ ساله را به خدمت بگیرد، اما موراتا می‌گوید این مهاجم ملی پوش پیشنهاد تیم‌های دیگر را رد کرده و به صراحت گفته است نمی‌خواهد فروخته شود.

اقدام دیرهنگام رئال برای خرید امباپه

به ادعای نشریه آ اس اسپانیا باشگاه رئال مادرید در نظر دارد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن اقدام کند.

اگر پاری سن ژرمن نتواند قرارداد جدیدی با این بازیکن ۲۲ ساله امضا کند رئال مادرید بار دیگر ۴۸ ساعت قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای جذب او اقدام خواهد کرد.

تاتنهام به دنبال مدافع گرانادا

باشگاه تاتنهام آماده است با ارائه پیشنهاد ۹ میلیون پوندی دومینگز دورات، مدافع تیم گرانادای اسپانیا را به خدمت بگیرد. با این وجود به نظر می‌رسد که تاتنهام باید مبلغ پیشنهادی خود را بالا ببرد، زیرا مبلغ مندرج در بند فسخ قرارداد این بازیکن ۲۶ میلیون پوند است.

مذاکره نیوکاسل و ولورهمپتون با مهاجم تیم ملی آمریکا

تیم‌های نیوکاسل و ولورهمپتون برای جذب متیو هوپ، مهاجم تیم ملی آمریکا و باشگاه شالکه با او وارد مذاکره شده اند. شالکه که فصل گذشته به رقابت‌های بوندسلیگای ۲ سقوط کرد ممکن است با فروش مهاجم ملی پوش خود موافقت کند.

آلبا در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

به ادعای نشریه اسپورت باشگاه بارسلونا هفته آینده قرارداد جدیدی با جوردی آلبا، مدافع ملی پوش خود امضا خواهد کرد.

آلبا با کاهش دستمزد خود موافقت کرده است تا به این ترتیب به کاهش هزینه‌های باشگاه بارسلونا کمک کند.

بی اطلاعی آنچلوتی درباره وضعیت امباپه

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌گوید او درباره این که آیا رئال مادرید کیلیان امباپه را جذب خواهد کرد یا نه اطلاعی ندارد و به آن اهمیتی نمی‌دهد.

آنچلوتی گفت از اعضای فعلی تیم راضی است و نگران این که در رابطه با این مهاجم چه اتفاقی خواهد افتاد نیست.

فیورنتینا یک بازیکن خرید و یک بازیکن فروخت

کریستین کوام، مهاجم ۲۳ ساله تیم فیورنتینا به صورت قرضی به مدت یک فصل به اندرلخت بلژیک پیوست. از طرفی ماتیا ناستاسیچ، بازیکن شالکه به فیورنتینا پیوست. این بازیکن پیش از این در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در تیم فلورانس بازی می‌کرد.

نارضایتی دکلان رایس از قیمت ۱۰۰ میلیون پوندی خود

دکلان رایس، بازیکن تیم ملی انگلیس و باشگاه وستهام از این که این باشگاه برای فروش او ۱۰۰ میلیون پوند قیمت تعیین کرده ناراضی است.

او گفت وستهام با این اقدام مانع پیوستن او به یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

قرارداد این بازیکن ۲۲ ساله، سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما او قصد تمدید قرارداد با وستهام را ندارد.

تلاش منچستر یونایتد برای امضای قرارداد جدید با فرناندز

به گزارش فابریتزیو رومانو باشگاه منچستر یونایتد همچنان در تلاش است قرارداد جدیدی با برونو فرناندز، ستاره پرتغالی خود امضا کند.

این ستاره پرتغالی تا سال ۲۰۲۵ با منچستریونایتد قرارداد دارد، اما می‌خواهد برای تمدید قرارداد با شرایط بهتر با باشگاه مذاکره کند.

مخالفت منچستریونایتد با معاوضه رمزی با ماتیچ

باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد یوونتوس برای معاوضه آرون رمزی با نمانیا ماتیچ را رد کرد.

باشگاه یوونتوس مایل است تابستان امسال با آرون رمزی، هافبک ولزی خود قطع همکاری کند و تمایل داشت او را با ماتیچ، مدافع صرب منچستریونایتد معاوضه کند.

رئال مادرید یوویچ را حفظ می‌کند

به گزارش کارلو آنچلوتی تصمیم دارد لوکا یوویچ، مهاجم صرب خود را حفظ کند، اما ماریانو دیاز در فهرست مازاد او قرار دارد. رئالی‌ها قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باید یک مهاجم را از فهرست خود حذف کنند.

رونالدو در یووه می‌ماند

با وجود گمانه‌زنی‌های فراوان و شایعات درباره جدایی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس از آلیانز آرنا، او به ماسیمیلیانو الگری گفته است که او در یوونتوس می‌ماند.

با توجه به این که رونالدو وارد آخرین سال قرارداد خود با یوونتوس شده، سوالاتی درباره آینده این بازیکن مطرح شده است.

ولاهوویچ هدف اصلی تاتنهام

اگر هری کین تابستان امسال به منچسترسیتی برود باشگاه تاتنهام در نظر دارد دوسان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی فیورنتینا را جانشین او کند.

مخالفت تاتنهام با معاوضه اندومبله و تولیسو

به گزارش اسکای اسپورت آلمان باشگاه تاتنهام پیشنهاد بایرن مونیخ برای معاوضه کورنتین تولیسو، بازیکن فرانسوی این تیم با تانگوی اندومبله بازیکن فرانسوی خود را رد کرد.

گفته می‌شود اندومبله که فصل گذشته نیمکت نشین بود مایل است لیگ جزیره را ترک کند، اما ظاهراً یک بار دیگر شانس به او رو کرده است.

فلورنزی به میلان پیوست

الساندرو فلورنزی، مدافع باتجربه تیم آ اس رم ایتالیا با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی راهی باشگاه آث‌میلان شد.

این ملی پوش ایتالیایی تا ژوئن ۲۰۲۲ با روسونری قرارداد بسته است. به نظر می‌رسد قرارداد قرضی فلورنزی برای یک فصل یک میلیون یورو باشد و گزینه خرید قطعی چهار میلیون یورویی نیز در قرارداد گنجانده شده است.

من سیتی قیمت لاپورته را اعلام کرد

باشگاه منچستر سیتی قیمت آیمریک لاپورته، مدافع جدایی خواه خود را ۶۰ میلیون پوند اعلام کرد. این بازیکن فصل گذشته نیمکت‌نشین دیاس و جان استونز بود و قصد دارد سیتی را ترک کند. تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید علاقه مند به خرید این بازیکن هستند.

آغاز مذاکرات لیورپول با محمد صلاح

یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول تایید کرد که این باشگاه مذاکره خود را با محمد صلاح برای امضای قرارداد جدید آغاز کرده است.

لیورپول قصد دارد قرارداد این بازیکن را به مدت ۲ سال و تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند و با پرداخت دستمزد ۲۵۰ هزار پوندی او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل کند.

صلاح سال ۲۰۱۸ به لیورپول پیوست و کمتر از ۲ سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما لیورپول مطمئن است که می‌تواند با این بازیکن ۲۹ ساله به توافق برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار