مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق دریچه‌های فاضلاب دستگیر شد

با سرعت عمل پلیس شهرستان چابهار، سارق حرفه‌ای دریچه‌های فاضلاب هنگام سرقت دستگیر شد.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزائی" فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در سطح معابر شهرستان چابهار، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه ماموران پاسگاه "کچو" این شهرستان هنگام گشت زنی‌های نامحسوس در محدوده جاده "رمین شهر" چابهار فردی را در حین سرقت دریچه‌های فاضلاب مشاهده و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه وی را قبل از فرار دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

سرهنگ "کوچکزائی" در ادامه بیان داشت: این سارق ۲۹ ساله که توجیهی برای اقدام خود نداشت پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

زمین گیر شدن سوداگران مرگ با یک تن و ۱۶۸ کیلو مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۶۸ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار "احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "سراوان" به شهرستان "دلگان" و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.

وی افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و دلگان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای"سردشت" دلگان بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطار‌های صادره، به سمت آن‌ها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس، در این عملیات مقتدرانه، ۳ نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک تن و ۱۶۸ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد افیونی، شامل ۹۴۸ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک، ۲۰۳ کیلو گرم حشیش و ۱۷ کیلو هروئین را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۲۵۴ فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار