مسابقات فوتبال هفته سوم لوشامپیونه با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ پیگیری شد.

متز یک - رنس یک

گل‌های این بازی را مونتسیم در دقیقه ۷ برای تیم رنس و مایگا در دقیقه ۱۴ برای تیم متز به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال متز و رنس با تساوی در این بازی در جدول لیگ فرانسه به ترتیب ۲ و ۳ امتیازی شدند و در رتبه‌های چهاردهم و دهم قرار گرفتند.

مون پلیه ۳ - لوریان یک

گل‌های این بازی را ساوانیر، ماویدیدی و دلورت در دقایق ۵۰، ۵۸ و ۸۳ برای تیم مون پلیه و برتاو (گل به خودی) در دقیقه ۲۱ برای تیم لوریان به ثمر رساندند.

مون پلیه با پیروزی در این بازی با ۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت. تیم لوریان نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

بوردو یک - آنژه یک

گل‌های این بازی را مارا در دقیقه ۱۰ برای تیم بوردو و توماس در دقیقه ۳۹ برای تیم آنژه به ثمر رساندند. تیم‌های بوردو و آنژه با تساوی در این بازی به ترتیب با ۲ و ۷ امتیاز در رتبه‌های پانزدهم و دوم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.

استراسبورگ یک - تروا یک

گل‌های این بازی را توزگر در دقیقه ۲۰ برای تیم تروا و آدریان توماسون در دقیقه ۷۷ برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال تروا و استراسبورگ با تساوی در این بازی به ترتیب با یک امتیاز در رتبه‌های هجدهم و بیستم جدول رده بندی لوشامپیونه قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار